Blog jen takBudování zpětných odkazů

tvorba www stránek ceník

Publikováno 08.12.2012 v 23:13 v kategorii Novinky, přečteno: 324x

Cílem Optimalizace Pro Vyhledávače je , bez návštěvníků je třebaže nádherný web mrtvý a bude na nic.Nabývá směrodatné jestli návštěvník zavítá z google, jsou i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., potom tuhle máte socialní sítě jako bebo, youtube, pinterest a miliony dalších eventuálních zdrojů návštěvnosti. Mnoho manažérů internetových stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně správné, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti také nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč web nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a neustále jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na hodnocení web stránek a předně i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak dneska už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Máme možnost spatřit, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.