tvorba www stránek ceník
Publikováno 08.12.2012 v 23:13 v kategorii Novinky, přečteno: 324x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a neustále jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na hodnocení web stránek a předně i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak dneska už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Máme možnost spatřit, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.